Затримання та доставка в РТЦК


Вас можуть доставити до РТЦК тільки для складання адмінпротоклу і зробити це може лише поліція і лише якщо є підстава, а саме звернення до поліції з РТЦК за встановленою формою, у разі якщо ви порушили Правила війського обліку.


Відповідно до частини 3 статті 38 Закону про військовий обовʼязок та військову службу: органи Національної поліції України у встановленому законом порядку зобов’язані за зверненнями територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, доставити до таких територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Доречі як правильно мені написали коментар на попереднє відео, у вказані нормі закону не вказано право на затримання, а лише на доставлення.
Проте, відповідно до п. 56 Попядкуорганізації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістівза зверненням районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, форма якого встановлена у  додаток 20 до цього порядку, поліція здійснює адміністративне затримання та доставлення призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210210-1Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Виходить, якщо співробітник поліції затримає вас та доставить до РТЦК без наявності відповідного звернення РТЦК, отриманого офіційно підрозділом поліції, то такі дії співробітника поліції будуть перевищенням ним свої повноважень і будуть каратися відповідно до чинного законодавства.
Деякі мої підписників вважають, що ТЦК та СП взагалі не мають права нічого робити, оскільки вони не зареєстровані належними чином, поліція не може доставляти людей до ТЦК, оскільки у законі не прописано порядку доставлення до ТЦК, і взагалі, що закони у нас не підписані, і країни не існує. 
На це можна відповісти, що така позиція дійсно ж, проте не все так казково, як би хотілося стороннім анархії.
Адміністративне затримання відповідно до ст. 262 КУпАП провадиться в тому числі органами внутрішніх справ, саме Національною поліцією:

  • при вчиненні образи військовослужбовця,
  • публічних  закликів до невиконання вимог поліцейського, 
  • при порушенні військовозобов’язаними і резервістами правил військового обліку, 
  • порушенні законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію.

У мене є відповідь від адміністратору системи електронного суду, про те, що вони внесли відомості про деякі РТЦК на підставі гарного витягу з Єдиного державного реєстру. Тобто вони там є, але ми цих данних не бачком. Це є обмеження, встановлені на час дії воєнного стану.Звісно є питання щодо цього і я неодноразово про це запитував у різних ртцк, на що чомусь так і не отримав відповідь.На цю тему я вже знімала відео що далі активності та ціка та Есп можете передивитися окремо.
Щодо відсутності деяких норм у нормативно-правових актах, які називаються «Закон України», а присутності їх у підзаконних нормативних актах тут є маленький нюанс.
Європейський суд по правам людини, рішення якого є частиною нашого законодавства вже зазначав, що поняття закон може відноситися і до актів уряду, міністерств і відомств. 
Закони діють після їх опублікування і  процедура належного підписання нормативно-правових актів повинна виконуватися перед цим. Якщо є данні, що вона не виконується, кожен може запитати ці документи, звернутися до суду та довести свої доводи. 
Допоки це не доведене, державні органи будуть виконувати свої повноваження та застосовувати силу та примушувати людину виконувати правила поведінки, які встановлюються державою. 
Це факт і нам всім потрібно захищатися належним чином, на підставі як закону та так і практики і звичаїв його застосування не ставлячи себе під загрозу.
А якщо вам потрібна професійна правова допомога, звертайтесь.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *